- Orice reclamaţie este un cadou : cum să recâştigăm loialitatea clienţilor când lucrurile nu merg bine
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Barlow, Janelle Autor: Møpler, Claus Autorul introducerii etc.: Hsich, Toni Traducător: Lupaşcu, Irina Responsabilitate: Janelle Barlow, Claus Møpler Responsabilitate secundară: prefaţă de Toni Hsich
traducere din engleză de Irina LupaşcuEditura: Publica Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2010 ISBN: 978-973-1931-48-7 Descriere: 428 p. Limba: Română Subiect: relaţii economice Subiect: marketing Subiect: politică de vânzare Cota topografică: 339/ B33 Clasificare: 339.138 Clasificare: 366.546.4:658.8 Clasificare: 658.8:366.546.4
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
437782
|
Secția lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339/ B33
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
437783
|
Secția împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339/ B33
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică