- Argumentarea publicitară : retorica elogiului şi a persuasiunii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Adam, Jean-Michel Autor: Bonhome, Marc Traducător: Avădanei, Mihai-Eugen Autorul introducerii etc.: Grădinaru, Camelia Responsabilitate: Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme Responsabilitate secundară: traducere de Mihai-Eugen Avădanei
prefaţă de Camelia GrădinaruEditura: Institutul European Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2005 ISBN: 973-611-325-6 Descriere: 324 p. Limba: Română Subiect: publicitate, reclamă Cota topografică: 659/ A17 Clasificare: 659.1
Unităţi
- 6 înregistrări • Pagini 2 •
- 1
- 2
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
380666
|
Secția lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/ A17
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
380667
|
Filiala 1
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/ A17
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
380668
|
Secția împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/ A17
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
380669
|
Secția împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/ A17
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
397766
|
Secția împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/ A17
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 6 înregistrări • Pagini 2 •
- 1
- 2
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică