- Fericirea ca obligaţie : psihologia şi sociologia publicităţii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Brune, François Traducător: Popescu, Costin Responsabilitate: François Brune Responsabilitate secundară: traducere din limba franceză şi prefaţă de Costin Popescu Editura: Editura Trei Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2003 ISBN: 973-8291-71-2 Descriere: 209 p. Limba: Română Subiect: publicitate, reclamă Subiect: psihologie socială Cota topografică: 65/ B85 Clasificare: 659.013 Clasificare: 159.976:316.6 Clasificare: 316.6:159.976 Clasificare: 659.013:316.6 Clasificare: 316.6:659.013
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
358428
|
Secția lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65/ B85
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
358429
|
Secția împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65/ B85
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
358430
|
Secția împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65/ B85
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică