- Ecomarketingul societăţilor comerciale
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Iosif, Gh. F. Autor: Bran, Florica Autor: Manole, Victor Autor: Iosif, Stanca Responsabilitate: Gh. F. Iosif, Florica Bran, Victor Manole, Stanca Iosif Editura: Tribuna Economică Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 1999 ISBN: 973-9348-42-4 Descriere: 256 p. Limba: Română Subiect: marketing Subiect: societăţi comerciale Subiect: ecologie Cota topografică: 339/ E15 Clasificare: 339.138:658.8 Clasificare: 658.8:339.138 Clasificare: 658.8:504.05 Clasificare: 504.06:339.138
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
401741
|
Secția lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339/ E15
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică