- Cum gândesc consumatorii : aspecte esenţiale pentru studiile de piaţă
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Zaltman, Gerald Traducător: Popa, Cristina Responsabilitate: Gerald Zaltman Responsabilitate secundară: traducere de Cristina Popa Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2007 ISBN: 978-973-46-0743-3 Descriere: 456 p. Limba: Română Subiect: marketing Subiect: consumatori Subiect: consumatorism Cota topografică: 658/ Z22 Clasificare: 658.8.012.12:366 Clasificare: 366:658.8.012.12 Clasificare: 339.138
Unităţi
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
407593
|
Secția lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
658/ Z22
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
409453
|
Secția împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
658/ Z22
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
414344
|
Filiala 1
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
658/ Z22
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
414345
|
Secția împrumut
|
Scos din inventar
|
Carte tipărită
|
658/ Z22
|
1.Normal
|
Casat
|
0
|
|
- 4 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică