- Branding, comunicare și strategie în România în an pandemic : Vocea specialiștilor
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Alcătuitor: Ilieș, Veronica Ioana Alcătuitor: Fărcaș, Paul-Alexandru Responsabilitate secundară: coordonatori : Veronica Ioana Ilieș, Paul-Alexandru Fărcaș Editura: Tritonic Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2021 ISBN: 978-606-749-560-7 Descriere: 356 p. Limba: Română Subiect: publicitate, reclamă Subiect: brand Subiect: comunicare Cota topografică: 659/ B78 Clasificare: 659.11"2020" Clasificare: 658.8.013"2020" Clasificare: 316.77"2020"
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
510319
|
Secția lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/ B78
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică