- Companii multinaţionale : strategii de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Pandelică, Amalia Consultant ştiinţific: Balaure, Virgil Consultant ştiinţific: Mereuţă, Cezar Responsabilitate: Amalia Pandelică Responsabilitate secundară: ref. ştiinţifici : prof. univ. dr. Virgil Balaure, prof. univ. dr. Cezar Mereuţă Editura: Editura Economică Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2006 ISBN: 978-973-709-296-0 Descriere: 323 p. Limba: Română Subiect: companii Subiect: economie Cota topografică: 334/ P22 Clasificare: 334.726 Clasificare: 347.72 Clasificare: 339.138
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
409260
|
Secția lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
334/ P22
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
409261
|
Secția împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
334/ P22
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică