- Brandul de oraș ca vector al brandului de țară : Sibiu - capitală europeană a culturii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Popescu, Gabriela V. Responsabilitate: Gabriela V. Popescu Editura: Tritonic Locul publicării: București Anul Ediției: 2017 ISBN: 978-606-749-287-3 Descriere: 333 p. Limba: Română Subiect: brand cultural Subiect: cultură şi civilizaţie Cota topografică: 008/ P81 Clasificare: 008(498 Sibiu)
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
491964
|
Secția lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
008/ P81
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
491965
|
Secția împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
008/ P81
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică