- Căderea advertisingului şi ascensiunea PR-ului
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Ries, Al Autor: Ries, Laura Traducător: Tomescu, Liana Responsabilitate: Al. Ries, Laura Ries Responsabilitate secundară: traducere de Liana Tomescu Editura: Brandbuilders Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2005 ISBN: 973-86481-6-5 Descriere: 352 p. Limba: Română Subiect: politică de vânzare Subiect: publicitate, reclamă Cota topografică: 659/ R52 Clasificare: 659.1:658.8.011.1 Clasificare: 658.8.011.1:659.1
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
381347
|
Secția lectură
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/ R52
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
381348
|
Secția împrumut
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/ R52
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică